Bereik jouw doelen sneller door software te laten ontwikkelen op maat.
Software is er in alle vormen en maten: van grote gestandaardiseerde softwarepakketten tot simpele apps om bijvoorbeeld je notities in bij te houden. Organisaties kiezen met het oog op de toekomst steeds vaker voor op maat gemaakte software. De voornaamste reden hiervoor is dat standaard softwarepakketten, in tegenstelling tot maatwerk software, nooit volledig op de bedrijfsvoering aansluiten. Hiernaast kan maatwerk software zorgen voor een concurrentievoordeel omdat jouw software unieke functionaliteiten zal bezitten die de concurrent niet heeft.
Met behulp van onze ervaring en capaciteit op gebied van softwareontwikkeling helpen we je graag om alle denkbare software op maat te ontwikkelen. Dit doen we aan de hand van onze Agile werkwijze: een iteratief ontwikkelproces waarin jouw feedback gedurende het proces centraal staat. Aan de hand van deze werkwijze ontwikkelen we snel en efficiënt waardoor je op structurele wijze jouw maatwerk software tot stand ziet komen.
WIJ ONTWIKKELEN:
Webapplicaties
Mobiele apps
Websites
Webshops
API Koppelingen
Databases
CRM Software
ERP Software
Dashboards
Een inkijkje in onze tech stack












Zo gaan wij aan de slag voor jou:

Ga kosteloos in gesprek met een van onze projectmanagers om te sparren over jouw software vraagstuk.

Naar aanleiding van het gesprek sturen wij je binnen 2 dagen een plan van aanpak en een offerte op.

Indien je akkoord bent met onze plan van aanpak, kunnen wij binnen een week aan de slag om jouw vraagstuk op te lossen.
ONZE AGILE WERKWIJZE
Zo ontwikkelen wij software op maat

Stap 1
Inventarisatie
Stap 3
Projectfase
(Stap 5)
Doorontwikkelfase
Stap 2
Plan van aanpak
Stap 4
Implementatie & onderhoud
Stap 1 - Inventarisatie
Inventariseren van het vraagstuk is de eerste stap in het project, en wordt in de wereld van IT ook wel Sprint 0 genoemd (als onderdeel van een Agile werkwijze). Om jouw wensen en doelstellingen te vertalen naar een softwareconcept zal je in deze fase in gesprek gaan met een van onze projectmanagers. De projectmanager zal met je meedenken en je gerichte vragen stellen om je vraagstuk beter te begrijpen. Het maakt dus helemaal niet uit als je nog geen concreet idee hebt wat voor functionaliteiten de maatwerk software dient te hebben, we begeleiden je graag in dit proces door kritisch mee te denken.
Stap 2 - Plan van aanpak
Nadat we een duidelijk idee hebben van het IT vraagstuk zullen we jou binnen korte tijd na het inventarisatiegesprek een plan van aanpak opsturen. Dit is volledig vrijblijvend, en geeft schematisch weer hoe we het vraagstuk vanuit een technisch perspectief zouden aanpakken. Hiernaast verwerken we in het plan van aanpak een geschatte tijdlijn en de kosten voor het project.
Stap 3 - Projectfase
Nadat we aan jou het plan van aanpak hebben gepresenteerd, en hier akkoord op hebben gekregen, begint de projectfase. Wij beginnen de projectfase altijd met een kick-off meeting. In deze meeting komen we (digitaal) bij elkaar om het project nog gedetailleerder uiteen te zetten.
Vervolgens beginnen we met de ontwikkeling van een eerste versie van de software, ook wel een “Minimum Viable Product” (MVP) genoemd. Na ontwikkeling van de eerste versie van de software voegen we stapsgewijs functionaliteiten toe. Dit doen we steeds aan de hand van review sessies. In deze sessies bespreken we niet alleen de huidige staat van de software, maar ook welke vervolgstappen op de planning staan.

Nadat de software is ontwikkeld gaan we samen de testfase in. In deze fase testen we samen met jou of alles goed werkt en of er verbeterpunten zijn. De feedback die we in deze fase ontvangen van jou passen we in de eindfase van de ontwikkeling toe. Dankzij deze structuur waarin we nauw contact houden eindigen we uiteindelijk op efficiënte wijze met het gewenste eindresultaat: een mooi stuk maatwerk software!
Stap 4 - Implementatie en onderhoud
Dit mooie stuk maatwerk software dient natuurlijk ook geïmplementeerd te worden, hier helpen we je graag bij. Naast het technische aspect van de implementatie hebben wij ook ervaring in het trainen van medewerkers om de nieuwe software juist te gebruiken.
Hiernaast stellen we na aflevering met jou een Service Level Agreement (SLA) op. Simpel gezegd is dit een onderhoudscontract waarin staat wat wij eraan zullen doen om de ontwikkelde (en geïmplementeerde) software goed draaiende te houden.
(Stap 5) - Doorontwikkelfase
Het komt wel eens voor dat aan de hand van gebruikersfeedback doorontwikkelkansen worden gezien voor de software. Mocht dit ook bij jouw software het geval zijn, dan kom je weer met dezelfde projectmanager (en eventueel: developers) in contact om de software verder door te ontwikkelen en het vervolgens weer te implementeren. Zo bouwen we samen aan een duurzame samenwerking.